środa, 11 września 2013

Spaghetti Lenia

Spaghetti Lenia, zwane również przeze mnie z włoska "spaghetti al niente", to potrawa tania, prosta w przygotowaniu i smaczna. Dysponujecie makaronem? Świetnie! Ręczę, że pozostałe składniki również macie w domu.

Składniki:
makaron spaghetti
cebula
olej/oliwa do smażenia
przyprawy
oraz to, co akurat mamy pod ręką ;)


Kilka wieczorów temu pod ręką miałam czarne oliwki i czerwoną cebulę...


Pokrojone cebule zeszkliłam na oliwce do smażenia, przyprawiłam, dorzuciłam przepołowione oliwki. Dodałam ugotowany w międzyczasie makaron - koniecznie al dente (niewtajemniczonych odsyłam tu). Całość kilka minut trzymałam na minimalnym gazie, raz po raz mieszając za pomocą dwóch łyżek i doprawiając.

Gotowe! Smakuje wszystkim z wyjątkiem Męża...



PS. Od kilku dni mam problem z załączaniem plików (nie wiem, co się dzieje), zdjęcia wrzucałam "na piechotę" metodą kopiuj-wklej. Mam nadzieję, że to stan przejściowy... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz